06 september 2010

Tattoo






Jag tror jag är sugen på de mesta nu men nu börja de bli allvar här! Börjar på riktigt vara sugen på att skaffa en tatuering. Bakom örat tycker jag skulle vara ganska fint. Syns inte jämt och ganska liten och diskret ändå och sen är de bara att sätta upp håret när man vill att den ska synas lite mer. Men då är ju frågan vad man ska tatuera? Noter, g-klav, hjärta, stjärnor, initialer? Nånting som är jag i alla fall. Har inte tänkt å göra en tatuering som inte har nått med mig att göra. Blev riktigt avundsjuk på Elin när jag träffade henne på stan i helgen, skitsnygg tatuering bakom örat med hennes initialer och sen hade hon klippt håret kort på den sidan! Skitsnyggt! Så skulle jag också vilja ha:)
Men nu är de ju fega Madde vi pratar om och då är de inte ens säkert att hon vågar göra en tatuering, inte för att de är nålar och gör ont eller nått sånt, de har jag inga problem med. Men däremot ät jag rädd för att jag ska ångra mig på några år. Den sitter ju liksom där den sitter. Tänk om man inte blir nöjd? Ja jag måste ta mig en ordentlig funderare helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar