05 september 2010

Vithatten!

Helgen är snart över fast de känns knappt som att den har börjat. Har mest jobbat, men har även hunnit vara iväg på lite spökjakt! Vi slog till stort och for iväg till Vithatten :S varför följde jag med? Aja de va rätt så kul ändå, men väldigt väldigt nervöst och spännande. Det va kolsvart och iskallt och vi körde vilse och tillslut efter några timmar så hittade vi fram och de såg riktigt spöklikt ut. Vi stannade inte särskilt länge men att höra kvistar som braka sönder och skrik från skogen räckte för min del. Efter de kuta vi till bilarna och bara hoppades att de skulle starta och de gjorde dom. Så då blev de full fart hem -en bit i alla fall, tills hela bilen började vibrera och hoppa, lukta bränt.... ja PUNKTERING!!! kunde de bli bättre? Men som tur va så hade vi två stora starka killar med oss som fixade de så då slapp alla andra bli avundsjuka och imponerade på mina kunskaper om att byta däck;) haha eller hur är de nu? De va i alla fall grymt kallt kolsvart vilket inte gjorde de särskilt kul. Men efter ytterligare några timmar så va vi äntligen hemma i värmen igen:) En minnesvärd kväll! Och en tröttsam dag på jobbet efter de.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Har redan hunnit vara upp på ladan och dumpat lillebrors hockeyutrustning. Så de va dagens goda gärning. Då behöver man inte göra nått mer idag då=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar