21 september 2010

Lyckad dag?

Ja vad ska jag säga om denna dag? INTE MIN TURDAG!

Jag trodde i alla fall att jag hade planerat ganska bra för denna dag, men icket! Den stora planen för dagen va att jag skulle köpa mig en ny telefon och jag har till och med lyckats bestämma mig för vilken jag ska köpa, men sen tog det stopp på turen.

Alla mobiler va nämligen slut för att de är nått stopp i tillverkningen och de får jag reda på sjunde och sista stället jag far på, tack för de! Då har jag åkt runt som en dåre runt hela stan varit in på varenda affär man kan tänka sig säljer en telefon! Och på SISTA stället kläcker dom ur sig att de är problem i tillverkningen.

Stressar iväg till Burträsk för att hinna på träningen och sen stressar jag tillbaka till stan igen för att hinna till jobbet i tid och sen när jag kommer på jobbet (hela tre minuter innan jag börjar) så har det blivit nått fel med schemat så då är de dubbelbokat! Bara att välja stanna på jobbet hela natten och göra ingenting och veta att jag fortfarande har mina två nätter kvar att jobba eller byta om och fara hem igen och lägga sig i sängen och sova. Jag valde det andra alternativet:)

Åhhh sånt här gör mig så irriterad!! jag tror jag går och lägger mig snart så inget mer hinner hända. Men då är bara problemet att jag inte är de minsta trött eftersom att jag sov bort halva dan så att jag skulle orka vara uppe hela natten :P

Tack för att du finns och får en på bra humör igen:)

God natt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar