31 maj 2010

1, 2, 3, 67, 89, 149.....

Siffrorna går bara runt i skallen efter kvällens inventering och jag räknar ut de mesta, hur många timmar jag får sova i natt, hur många timmar jag ska jobba imorgon, hur lång rast jag har, hur länge jag har på mig mellan jobbet och matchen..... ja jag har väl suttit och räknat ut det mesta. Hur många år de är kvar tills jag får gå i pension till och med!!! endast 45 år kvar:) kommer att gå snabbt.

Fullt upp hela veckan. Imorgon är det som sagt var först jobb och sen match. Onsdag är det jobb och sen vägstädning :S Torsdag jobb (som vanligt!) och ringa en massa viktiga samtal osv. kanske man kan hinna sova och slappa lite också? På fredag är det också jobb och sen hoppas jag att jag får någon slags helg! Längtar efter en riktig helg!

Nej nu blir det lite tv och sen sängen.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAA ALLTID DESSA UTVECKLINGSTÖRDA BILDER! Jag ser så sär ut hahaha!

    SvaraRadera
  2. Vadå sär ut?? du ser normal ut, de är jag som inte ser riktigt normal ut här!! men kanske inte så konstigt med tanke på att jag faktiskt inte är riktigt normal heller;)

    SvaraRadera