21 maj 2010

Sommar och sol :)

Oj vad jag är duktig på att uppdatera....eller?? Har jobbat för fullt och när jag inte jobbar eller sover så passar jag på att vara ute i solen och värmen:D sommaren är här!!! Det är bara att njuta dom timmar som man är ledig mellan passen. Har jobbat 8-21 två dagar i rad nu, men idag blir det kortdag mellan 14.30-20. Så nu ska jag passa på att lägga mig på studsmattan och steka ett tag till innan jag måste iväg=)

Sen får jag ju inte glömma att säga grattis i efterskott på bloggen till alla som har fyllt år i maj! Verkligen alla fyller ju år i maj! Jonathan, Wilma, Lovisa, Jocke, Elin, Marika, Pelle..... ja och de kommer ju fler också och de skulle inte förvåna mig om jag har glömt nån heller! Mycke att hålla reda på just nu.
Take me back!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar