21 maj 2010

Dagens

Dagens citat tänkte jag dela med mig av. Från Liam 10 år (Andreas kompis).
Va på väg hem från jobbet i mina snygga arbetskläder och möttes av Liam, Albin och Joel som kom cyklandes: -"Tja!" och sen blev det en tvärnit och gapande mun på Liam! "Är du doktor? :O fan va coolt!" HAHAHA jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, men jag lyckades hålla mig tills vi hade passerat varandra. Jag lyckades till och med få fram ett -"Ja de ä klart" till svar;) Hahaha så nu tror dom att jag är värsta coola doktorn;) de känns bra!! Jag tog de i alla fall som ett komplimang och de va hur kul som helst!:D

Hahaha och nu sitter jag här och CPar mig inför Angelica, Nikolina och Lisa. Ja Erica, än en gång får hennes kompisar bevittna mitt riktiga jag;) hahah dom garvara då som bara den och en viss person tycker att jag är lite pinsam;) Nej nu ska jag försöka packa lite inför morgondagen och sen sova, upp tidigt imorgon för att åka buss halva dan för att ta mig till min älskling:)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar