27 maj 2010

This is my life

Hinner inte med att skriva här särskilt ofta märker jag, eller så är det intresset som börjar avta?

Har som sagt varit hos Joakim några dagar, varför måste dom gå så fort? och varför måste de vara så långt mellan oss:( Skulle alltid vilja vara med älsklingen<3 Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi kan träffas igen.

Annars rullar livet på som vanligt och jag jobbar, tränar, sover och äter, mycke mer hinner jag inte med.

Resten av denna vecka tillbringar jag i Burträsk, agerar Mamma eller nått i den stilen. Päronen har åkt iväg till Stockholm på mässa och annat roligt och kvar blev jag med allt ansvar! Har ett hus, tre bilar, två ungar och en hund att ta hand om. Plus alla dessa blommor!! Ja de är bara att hoppas att allt lever och står kvar när dom kommer hem igen. Jobbar natt imorgon och Angelica ska ha huset fullt med kompisar. Mycket kan hända! Hoppas att jag slipper besök på jobbet av dom i alla fall.

Har hunnit få sommarens schema och jag vet inte om jag gillar de eller inte? Jobbar i stort sätt bara nätter hela första månaden, vilket är skönt för då blir man ledig på dagarna och man behöver inte jobba lika ofta. Men sen jobbar jag väldigt mycke helger också, hela tre helger i rad har jag till och med! inte roligt, jobbar dessutom både midsommar och stadsfesten! Mer har jag inte hunnit kolla. Men det är pengar och en erfarenhet, så de får det vara värt:)

Nu ska jag se färdigt på eurovision song contest och hoppas på att Sverige går vidare, men skulle inte förvåna mig om vi inte gör de, finns bättre låtar.... men heja i alla fall:)

Sen blir det sängen och sen upp imorgon och ännu en dag som ansvarfull "förälder" tur jag är van;) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar