07 maj 2010

Hej då!

Nu är det bara några timmar kvar innan jag åker iväg till Tjeckien med musikskolan. Har packat halva dan idag och nu hoppas jag att jag inte har glömt något. Lite svårt att veta vad man ska ta för kläder bara? de är ju så varierande temperaturer på alla ställen, allt mellan 4-21 grader ska det tydligen vara och jag har lite svårt att föreställa mig 20 grader varmt just nu, men de kommer att bli skönt!! :) Har bara kvar att packa handbagaget nu. Sen hoppas jag för guds skull att min fiol är på musikskolan och att jag inte har lämnat den nån annan stans, för jag upptäckte nämligen att den inte befinner sig hemma hos mig där den bruka vara..... annars vet jag inte vad jag gör?? bara att hålla tummarna.

Nu väntar jag på min kära syster som tycker om mina kläder så mycke så att hon åker enkom 8 mil!!! för att få låna några tygstycken. Hon som bruka säga att alla kläder man köper är så fula :O Men hon älskar verkligen att sno dom av mig ändå, de är ju lite konstigt. Och nu när hon ska iväg på klassresa till Göteborg så är dom väldigt eftertraktade.

Vet inte om det finns tillgång till dator på dom ställen där vi ska bo och inte heller om jag har tid att sitta där och uggla. Så jag tror nog att de här kan bli det sista inlägget på ett bra tag nu. Hemma igen den 16!

Hoppas att ni får det bra här hemma och att vi ses snart igen:) políbit a obejmout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar