16 maj 2010

Älskade Sverige!

Har haft det hur bra som helst under resan! Har sett och upplevt så mycket, lärt känna nya människor och haft roligt hela tiden. "Borta bra men hemma bäst" bruka man ju säga och det stämmer verkligen:) roligt att åka bort och se och göra nya saker men alltid lika skönt att komma hem igen.
Orkar inte skriva ett långt inlägg om allt som har hänt, utan jag hade istället tänkt att jag kunde lägga in lite bilder, men då funkar inte de! Så bilderna kommer så småningom när min kamera vill ha kontakt med datorn igen. Kan väl bjuda på ett smakprov av bilder från mobilen istället. Och ja som ni upptäcker, vi är lite barnsliga av oss och har lite svårt för att växa upp på riktigt!

Mer bilder kommer som sagt senare=)

Landade på musikskolan klockan 03.00 i natt och en halvtimme senare låg jag och sov i min underbart sköna säng! Men när klockan hade passerat 10 så kände jag att det va dags att släpa sig upp och uppdatera sig lite om omvärlden och visst har man missat en del, men ganska skönt att vara utan dator också faktiskt. Men nu är jag väl fast här igen.....

Sen tog jag mig en efterlängtad löparrunda, runt broarna och det va verkligen skönt efter att man har suttit och degat på en buss i en vecka och vräkt i sig en massa friterad mat. Har saknat träningen och jag ser verkligen framemot fotbollsträningen imorgon kväll, har inte varit med och tränat på nästan 3 veckor nu! Så de ska bli riktigt skönt:)
Förutom det har jag även hunnit vara med Erica och Jenny och vi har haft grillparty hemma hos mig:D hahaha verkligen inget som va planerat, men vi är ju som vi är och får våra underbara ideér hela tiden. Så här gick det till idag: Jag och Erica satt ute på min altan och pratade och plötsligt börjar det lukta grillat! hur underbart som helst och 3o sekunder senare så är vi på väg till maxi för att köpa allt som kan tänkas behövas för en lyckad grillkväll! Vi raggar upp Jenny och sen är grillpartyt ett faktum;) hahaha ni är helt underbara tjejer!

Nä nu dröjer det nog inte allt för länge innan jag ligger i sängen och sover så sött! Ska bli skönt med en helnatt i sin alldeles egna säng! :D Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar