04 maj 2010

Varning

Läs inte om du inte vill höra en massa klagande! VARNING VARNING!

Vill inte vara sjuk nu.... har inte tid. Dunderförkyld har jag blivit, öronen exploderar när som helst, huvet dunkar på, näsan är täpp och halsen är hes. Lägg på lite astma på de och sen pollenallergi som kommer alldeles lämpligt nu också, ögonen är knallröda och känns stora som tennisbollar. Känns ungefär som att jag har dubbla förkylningar. Och som om att de inte räckte med de så börjar min handled klaga nu igen, vet inte vad jag har gjort nu för att förtjäna denna smärta? Tur de finns mediciner säger jag bara.

Nu tror jag att jag har klagat färdigt för den här gången. Nu ska jag vila dom sista timmarna innan de bär iväg på lassa för att jobba, första riktiga dagen på IVA, hoppas att jag inte blir hemskickad bara, behöver den här dagen för mitt självförtroende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar