17 maj 2010

Kärlek!

Befinner mig nu i mitt kära Burträsk!! Har haft träning och tro det eller ej men efter 1 träning på 3 veckor så ska jag i alla fall spela match imorgon.... hmm undra hur de kommer att sluta? med att jag ligger och kippar efter luft efter 5 minuter eller nått sånt kanske.... ja det återstår väl att se:)

Annars har jag njutit av denna härliga sommarvärme och solen idag, varit på stan med Jenny och Erica, köpt present åt Jonathan som fyller 1 år imorgon, snacka om att tiden kan gå fort! Har även avnjuta en mjukglass och träffat Johanna, som tyvär överger oss än en gång och åker iväg till Tyskland och jobbar som kock hela sommarn! Inte avis... nejdå de är lungt, vem vill göra sånt?
Sen har jag även fått reda på att Mamma och Tobbe efter 17 år tillsammans äntligen har förlovat sig! Och de få jag veta 5 dagar senare!! Hallå visst tillhör väl ändå jag familjen och borte få veta sånt?? Men de va roligt i alla fall :D blev bara lite chockskadad, men jag tror att jag håller på att repa mig nu:) Grattis till er! :)
Har även varit ute och provkört våran "nya" bil!:) och den är nog lite väl modern för att jag ska förstå mig på den... haha fick åtminstonde igång den efter några minuters prövande, men sen tog det stopp!! fanns ju inte ens en handbroms som man kunde lossa, nej den består av en fjutti knapp som man ska trycka på breve ratten! lätt att veta?? men jag tog mig runt västomsundet i alla fall, får väl se vem som vågar åka med mig till matchen imorgon?? inte jag tack!

Nu ska jag försöka hitta mig nån stans där jag kan sova. Vet inte i vilket rum min säng befinner sig i ens, lite rumbyten på gång här:) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar