21 februari 2010

Fullt upp som vanligt!

Jo jag vet de va ett bra tag sen sist! Men de har varit så mycke nu dom sista två veckorna så jag har inte riktigt haft tid eller ork att blogga. Men nu ska jag försöka ta nya tag, få se hur länge de räcker. Mycke har hunnit hända också..... men orka inte skriva om allt här, får väl berätta de några saker iställe=)

1. Jag har fått en lägenhet! :D:D och jag flyttar redan 1 mars! vilket betyder snart, redan nästa måndag:O de ska bli spännande, ni lär ju få höra mer om de sen.
2. Jag har fått ännu mer jobberbjudande och nu måste jag bestämma mig vars jag vill vara och jobba i sommar. Personlig assistent eller IVA? lutar ju åt IVA, men de är ju inte förän till sommarn och pers.ass. får jag börja nu på en gång om jag vill, men bara om jag jobbar där i sommar:( och IVA som jag verkligen älskar! Hur ska jag göra? måste ju som ha jobb nu också om jag ska ha råd med lägnhet och allt. ååå varför kan man inte bara få göra båda? jobbigt det här:(
3. Har spelat Nymekcupen idag och de va riktigt roligt och vi gick vidare ända till final, men där förlorade vi på straffar mot Klutmark och det va en förlust tack vare domaren kan man lungt säga! Å så jävla förbannad man blir! vad har han emot oss? Till och med stackars lilla jag, oskyldiga madde(A) som aldrig gör nått dumt får sig ett gult kort! Ska bli spännade att se dvd:n sen och se om man hade rätt eller fel. Men jag anser då att vi skulle ha vunnit! och vi va verkligen värda de. Men domaren dömmer ju och de finns inte nånting man kan göra åt det. Bara att försöka glömma de och gå vidare! För jag klarar då inte av att tänka på det längre, jag blir galen.
4. I helgen har jag hunnit vara hos älsklingen igen också och jag vill redan tillbaka<3>
Ikväll blir det en tidig kväll och OS tittande tror jag, om inget annat intressant dyker upp på tv:n. Imorgon är det jobb 7-17 som gäller och efter de träning=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar