05 februari 2010

Vill ha!

Har som sagt varit och kollat på en lägenhet idag. Den va riktigt fin, perfekt läge, egen ingång, nästan som en två fast de är en etta, stort kök..... ja den hade nästan allt! Jag vill ,vill ha, vill ha!!!:) Hoppas att jag får den och ingen annan! vet ju redan hur jag vill möblera och allt;) Tror jag har lite för stora förhoppningar just nu. Men drömma kan man ju alltid göra:)

Ikväll blir det att bada bdatunna igen, sjunga singstar, prata en massa och äta massa gott! Kommer att bli riktigt roligt de här tror jag=) vet inte vilka som kommer riktigt än, men de lär jag ju se.... Erica och Jenny är då iaf trogna gäster så dom kommer. Men jag undrar varför jag egentligen bjöd hit dom när dom hotar med att dränka mig för att jag har varit och kollat på en lägenhet :O Ja de återstår väl att se om jag överlever. Om inte så blir dom en lärare kort imorgon på slalomskolan och då lär Gustav få det jobbigt i backen, vet inte vem han är, men för hans skull kan ni väl låta bli att dränka mig iaf? han lär få det jobbigt med alla barnen annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar