08 februari 2010

Sängläge

Blev ingen träning för min del ikväll, har så grymt ont i min vänstra vad! kändes inte ens som att det va värt att försöka få sig till gympan, får mig ju knappt upp för trappen så. Undra vad som riktigt har hänt? jag som trodde att det bara va träningsvärk, men jag har då aldrig haft träningsvärk som har känts så här, det måste vara något annat. Ont gör det i alla fall! känns som att hela vaden ska explodera vilken sekund som helst:S

Kvällen har istället bestått av alvedon och Grey´s, får hoppas att det känns bättre imorgon för då hade jag tänkt mig till backen igen=)

Har även lyckats få mig mer jobb nästa vecka, men tyvärr så är det ju sånt jobb som bruka kallas idiellt arbete:P haha men de kan nog ändå bli roligt. Ska vara slalomlärare även i kvarnberget, så då blir det väl att försöka börja planera helt egna lektioner då. Hoppas man kommer på nått vettigt att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar