23 februari 2010

Ny dag, nya möjligheter

Godmorgon. Då va det tisdag då och snart helg igen;) Inte ofta jag orkar skriva ett blogginlägg så här på morgonen, eller har tid med det, men plötsligt händer det;)

Ligger och ser på nyheterna och man börjar ju undra hur faligt de kan vara med lite snö? dom i södra sverige håller ju typ på att dö eller nått?:O dom har inte haft så här mycke snö på 40 år typ..... och dom tror ju typ att istiden är här igen bara de blir 10 minus! Här kan jag då meddela att det råka vara 28 minus idag, men inte klagar vi för de inte;) Nej de ä ju nästan som sommar ju? eller? nej lite frusen blev jag väl när jag gick ut och satte i motorvärmaren, men jag lovar man överlever. "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder"

Nä nu är det dags att lämna sängen och börja göra något av dagen! Ha en bra dag=)

1 kommentar: