24 februari 2010

Ont i fötterna

Har kommit hem från jobbet och sitter och vilar mina trötta fötter och ser på skidstaffetten och det går ju faktiskt riktigt bra för sverige, hoppas bara att de håller hela vägen nu! De skulle inte sitta helt fel med ett guld:)

Sen va det nån som undrade hur det blir med fotbollen när jag flyttar till stan? Skulle vara roligt om man fick veta vem som kommenterar också!:)
-Jag har tänkt fortsätta med fotbollen i Burträsk även fast jag flyttar till stan. Jag känner inte för att byta lag och jag vill inte heller sluta spela, jag tycker att det är för roligt för att kunna sluta redan och jag trivs bra i laget. Sen så har vi ju träningar i stan under våren också flera gånger i veckan, så det passar ju bra. Men i sommar blir det nog en hel del åkande fram och tillbaka, men det tycker jag att det är värt! Det funkar ju att åka till skolan i Skellefteå 5 gånger i veckan i 3 år så varför skulle de inte funka att åka till Burträsk för att spela fotboll några gånger i veckan? det är så jag tänker!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar