08 februari 2010

Slalomskola

Har varit full rulle hela helgen så jag har inte haft tid att skriva här, eller de är väl snarare så att jag inte har orkat skriva här, jag har varit helt utslagen på kvällarna. Att ha skidskola är verkligen ansträngande, men roligt=) Har tillbringat 14 timmar i backen i helgen och det känns i hela kroppen till och med i hjärnan. Träningsvärk i benen hur mycke som helst, speciellt i vaderna. Kan knappt sträcka på benen, inte tränad för att ploga mig ner för backarna tror jag:P Men nu måste jag väl vara de, duktig på att åka baklänges har man då blivit också. Har till och med skaffat mig blåmärken under helgen av alla på åkningar av barnen, man står mitt i backen och agerar krockkudde eller nått i den stilen för att få stopp på dom och tillslut har man en hög med 10 ungar på sig! väldigt skönt eller?
Och man har då verkligen fått kämpa för att hålla sig för skratt ett antal gånger i helgen! Vissa har ju lite roliga kommentarer:) "min pappa jobbar med korvar" "vi blev som en tjorv i liften" "jag vill åka i rövbacken" "hmm... vänta, jag ska bara göra en grej på toaletten först"-ska inte nämna några namn men de råka vara en vuxen person som sa det sista! Hahah asså man kan ju garva ihjäl sig;)


Nästa gång är det dags att avancera och börja hoppa och trixa lite för min grupp med tonåringar;) haha tur att jag fick byta grupp!

Det har varit väldigt segt att jobba idag kan jag säga, trodde inte att jag skulle ta mig upp ur sängen i morse, hur trött som helst! Men nu har jag äntligen fått sluta så nu tror jag att jag ska ta och krypa ner i sängen en stund och se på tv, eller varför inte sova tv? innan de är dags för träning igen, hur ska detta gå?

2 kommentarer:

  1. Barnen är ju bara för underbara! :)
    Haha, vars har du hittat alla fina bilder? Mitten bilden är ju hamburgerkull! Skit roligt, speciellt när man får både frippe och markus över sig...

    SvaraRadera
  2. Ja att dom är! :)
    På hemsidan så klart;) haha hamburgerkull med frippe och markus över sig slutar med mosad erica;) stackars barn som får dom över sig!

    SvaraRadera