25 februari 2010

MÅL!

Äntligen hemma efter jobbig löpträning! 1,5 timme med 1 km intervaller! det känns i benen kan man väl säga och inet bara där hjärnan är helt slut också! Skönt att de inte är nån löpning förän på söndag nu, jag behöver vila i flera år nu känns de som. Skulle verkligen ha uppsunnit dom där skorna;) Men de ska väl förhoppningsvis synas på planen i sommar att vi har tränat bra nu=)

Sitter och ser hockey som är väldigt spännade just nu, 2-2 och 12 minuter kvar av sista... allt kan hända. Hoppas att Sverige tar hem en medalj nu=)

Haha de va lite roligt när jag kom hem från träningen då hör man först mamma skrika i soffan -"Nej men skjut då!!!" och sen säger jag till Angelica "va ofta mamma är inne i matchen, de är hon ju aldrig!" Jo nu har hon minsann gått och blivit värsta sportnörden? och efter några sekunder till så hör man Tobbe -"Fan dom boxas ju" och Angelica rusar iväg mot teven "YES va coolt:D de är ju tjejerna!" haha asså vad har hänt med min familj? OS har förändrat hela familjen! päronen går och lägger sig flera timmar senare än vanligt, dom kan ju till och med verka normala nu och andreas är uppe 6 på morgon och ser OS!

Nej nu ska jag fortsätta heja och ringa till älsklingen så man kan sova riktigt gott sen. God natt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar