03 februari 2010

Sommarjobbet fixat!

Idag har det varit fiolspelande som stått på schemat, dubbla konserter. Kändes som att man gick gymnasiet igen, bussåkande tidigt på morgonen och äcklig skolmat som är smaklös, men ändå så gott när man inte har ätit de på ett tag, sen bussåkande hem på afton igen och så skönt att få sova på bussen, saknar de! ;) Har ju även varit och försökt skaffa mig jobb idag=) och de gick väl hyfsat ändå, inget jobb just nu, men i maj börjar det riktiga livet igen! Så skönt de ska bli att få jobba med något som man faktiskt vill jobba med. Och slippa jobba bara för att man måste, tänk så mycke roligare de är att jobba med nått som man tycker om att göra, jag tror knappt att jag skulle klara en sommar till med samma jobb.... är så sjukt less! Riktigt skönt att veta att man har ett jobb till sommaren redan nu.

Har även fixat så att jag ska få fara på visning på fredag, så då får man väl hoppas att lägenheten ser bra ut också=) annars blir de att söka vidare.

Känner mig verkligen på topp nu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar