25 februari 2010

Slöardag

En riktig slöardag har det här varit! Har inte gjort mycke idag.... va ut på en långpromenad med Charlie på förmiddan och sen har jag försökt leta åt alla mina saker i detta hus och börja packa ner lite i kartonger inför flytten, men de är som svårt att veta vars man ska börja. Och sen börjar man ju fundera hur mycke saker man kan samla på sig på 19 år? hur går det då när man ska flytta och man är typ 30? de måste ju nästan vara omöjligt eller? Har iaf lyckats fylla nästan två flyttkartonger med diverse saker=) och sen hittade jag en helt ny elvisp i förrådet, så den tänkte jag sno med mig också, har bara inte sagt nått till mamma än;) men hon är nog snäll och låter mig få ta den.

Nu är det snart dags för träning. 1,5 timmes löpning och sen ett fotbollspass på det, de blir nog kanon de..... Hur ska jag orka? skulle behöva ett par löparskor med batterier i så att dom springer av sig själv tror jag:) de är nästa uppfinning de!
Sen såg jag på Ericas blogg att dom har lagt ut bilder från slaomskolan också och se vilka snyggingar som fanns med där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar