01 februari 2010

Sjukfamiljen

Ja just för tillfället finns det typ inte en frisk människa i de här huset... både mamma och tobbe är väl lite förkylda, jag och angelica har drabbats av feber och andreas har spenderat både natt och dag på lasarettet! Mest synd om han trots allt, man ser verkligen hur ont han har och likblek är han i ansiktet också :/ får se hur länge han blir hemma? kanske blir ännu en natt på lassa? Krya på dig nu=)
Själv så vaknade jag klockan 3 idag:O igen vänlig liten själ som ville väcka mig inte... har inte sovit direkt bra i natt, jobbigt med feber:( Men jag for iaf och jobbade ikväll och de kanske va dumt gjort? höll ju typ på att få en hjärtatack när jag cyklade hem för att jag har feber och anstränger mig. Imorgon va de tänkt att jag skulle fara till stan och vara med girlsen och sen fiol, men vet inte om dom planerna blir av? inte om de känns som det gör nu iaf. Sen är de fotografering och spelarmöte imorgonkväll, tur att de inte är nån träning så att man hinner vila upp sig lite=)

Sen ska jag även passa på att gratta kusinvitamin Fredrik som fyller år idag=) Grattis!

Nu väntar sängen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar