02 februari 2010

STOLT

Jag är så himla stolt över mig själv just nu! Har ringt massa samtal idag, vilket jag hatar jag blir alltid så himla nervös :S Jag har fixat så att min användare på jobbet fungerar, sen har jag ringt och hört om lägenheter och faktiskt fått napp! jippie :D ska ringa om visning sen i veckan. Sen har jag även fixat en arbetsintervju och dessutom på världens bästa jobb :D redan imorgon, men de kanske är bra så hinner man inte gruva sig så länge. För övrigt som kommer det att bli min livs första arbetsintervju :O vad ska man tänka på? HJÄLP..... måste försöka fixa till mitt CV och personliga brev lite ikväll tror jag. Ni anar inte hur uppe i varv och glad jag är just nu, måste försöka lugna ner mig lite och inte ha allt för stora förhoppningar om jobb och lägenhet. Det skulle verkligen inte vara likt mig om jag fick jobb och lägenhet på samma gång. Eller de skulle inte ens vara likt mig om jag fick nått av det:O Nu är det bara att hålla tummarna.

Tänk er båda dom där - Mitt liv skulle vara tillbaka!

Annars har jag inte gjort så mycke annat idag, har en massa feber och kände mig inte alls bra ända tills allt de här va fixat, men nu kändes det genast mycke bättre även om feber inte direkt försvann men:P Har även försökt städa lite på mitt rum, man kan ju tro att dammråttorna ska äta upp mig snart, så det kändes säkrast att ta fram snabeldraken och dammtrasan innan de va försent. Snart ska jag nog lägga mig framför tv:n och bara ta det lungt och hoppas att febern är borta till imorgon. Blir ingen stadstur för mig idag, de får bli imorgon iställe, då laddar jag för dubbla konserter och arbetsintervju så klart!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar