05 augusti 2009

4-4

Det blev oavgjort mot clemens ikväll och de tycker jag va väldigt bra jobbat. Efter första ledde dom med 2-0, men sen direkt i andra så gjorde vi 2-2 och sen blev det väldigt jämt..... med tanke på att vi hade ett så ungt lag, med vissa spelare som aldrig ens har varit med på en träning eller match med oss och dom som hade i stort sett hela sitt div.3-lag (bortsett från 2 st u-lagsspelare) så tyckte jag att vi gjorde det riktigt bra faktiskt=) De är tur att vi har så många yngre och duktiga spelare som vi kan tjuva ibland;)

Jag har då lyckats få skavsår mellan tårna :O och på båda hälarna ikväll och det är inte speciellt skönt... sen blev jag stämplad också och de kändes verkligen, dom spelade inte så snällt, så jag hann få mig ett knytnävesslag i magen också, bara sådär:O så gör man ju bara inte!!! jag kastade faktiskt bara ett inkast och hade inte gjort henne ett skit och sen vänder hon sig om och slår till mig i magen med knytnäven...... då vet man ju verkligen hur man spelar fotboll? Sen känner jag bara hur min rygg håller på att braka ihop igen, jag måste fara och fixa till den, mina ben är olika långa igen..... Men nu ska jag sluta klaga över min krämpor, man börjar väl bli gammal och inte lika tålig längre eller nått ;)

Men jag känner mig faktiskt fortfarande på topp och jag hoppas bara att de fortsätter så :D

Jag har faktiskt hunnit med att vara ute och åka Jaguar ikäll också, jag blev helt kär i bilen, jag ska typ sno den från min moster!!! hahaha;)

Nu ska jag bara krypa ner i sängen och se lite gry´s anatomy innan jag somnar=)

Nattinatti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar