05 augusti 2009

På topp!

Jag är nog fortfarande lika dålig på att uppdatera här. . . . hoppas att jag kan bli bättre nån gång i framtiden, om man hade lite mer tid skulle allt gå så mycke bättre:P

I veckan har jag i alla fall en lugn och skön vecka och jag jobbar bara måndag (vilket redan är gjort) torsdag kväll och lördag, söndag de är så skönt när man hinner göra lite annat änn att jobba också=) Igår målade jag här hemma och jag hann få färg både här och där och jag har skrubbat mig som en idiot, men de vill inte försvinna. . . . . Sen va de match mot Mariehem som inte har förlorat en endaste match på hela säsongen....ända tills igår- Burträsk är BÄST vi VANN!!!! Sen va jag med Marcus, men han va tvungen att fara hem igen idag för att han har körlektion, men snart behövs de inga mer=)

Så efter han hade farit hem så åkte jag båt ut till långnäset och där har jag solat, badat, spelat volleyboll och strandtennis=) Sen blev de en spännande färd hem då Angelica skulle köra båt för första gången hahha mamma höll typ på att svimma eller nått, hon som är så rädd..... ;) Men vi överlevde i alla fall och nu är alla hemma i säkerhet igen=)

Ikväll blir det bortamatch mot clemensnäs och jag är faktiskt taggad och nu sitter jag och laddar upp med vatten 3 liter har jag lyckats trycka i mig hittils idag och nu är jag inne på min fjärde!


På Fredag blir det att fara till Umeå på Nolia med Johanna och det ska bli roligt, de va så längesen jag va med hon, så de ska bli kul=)

Jag måste ju passa på att säga GRATTIS till farmor också som fyller år idag=)

Sen är det ju bara 16 dagar kvar till utlandet, jag längtar hur mycke som helst :D

Allt känns verkligen bara att vara på topp nu! :D

1 kommentar:

  1. It must be love love love, lift me up to the skyyy(8) Jag läängtar till turk/grekland!

    btw, kan inte du lägga ut mitt fina fiol klipp? jag skulle gärna vilja se den haha(jag vet att de andra också vill) jag var ju så grymt duktig på de där ;)

    SvaraRadera