14 augusti 2009

Då va de helg igen? :O

Ja tiden går fort, för fort. Jag hinner inte med allt jag vill göra! Men i veckan har jag inte bara jobbat faktiskt, jag har hunnit ha en del roligare saker för mig också=) Höjdpunkten hitills i veckan va väl station i Onsdags, jag hade riktigt roligt med Cim och Erica och jag invigde min nya kamera då också, så när jag får tid att ladda över bilder så får ni väl se lite fina bilder från den kvällen.
Ett stort minus i veckan är att mormor blev sjuk, men hon är då hemma igen nu och är lika envis som alltid;)

Ikväll hade jag tänkt mig en lungn och skön kväll framför nån bra film, men de blir inte riktigt alltid som man har tänkt sig. Ikväll blir det iställe att vara ute på kräftfiske hela natten lång(precis som alla andra burträskare) Fyra kräftor har det blivit hitills;) Sen får man ju träffa "småkusinerna" ikväll också. Lowe och Tilde är också med i båten ikväll så de är ju roligt=) och dom är så otroligt söta.

Nu taggar jag för utlandet, vid den här tiden nästa fredag sitter jag på planet mot Marmaris och ser nån tecknad film med Erica som troligtvis håller på att skratta ihjäl sig och hoppas att dom ska visa samma barnfilm på vägen hem också..... Ja för sån är hon.... Disney är hennes liv;)
De skulle ju inte vara helt fel att göra om resan som vi gjorde för 3 år sen som familjen Takewando.... de va riktigt roligtm och jag saknar de. Då va de Tobbe som fyllde 40 och Lars-Göran som fyllde 50, nu fyller ju mamma 40 och Carina 50. Så varför inte göra en repris?!?!

1 kommentar:

  1. MEN MADDE! Inte är väl hela mitt liv Disney? Okej, jag älskar de men vad fan, du kommer också att skratta och bedtime stories är skit bra enligt jätte många och en fråga? Vem gillar inte disney? Näe precis bara DU! Hihii.
    Satan ja måste nog börja packa haha! Längtar ihjäl mig snart.

    SvaraRadera