20 augusti 2009

Resfeber

Idag har jag typ bara packat och planerat inför resan, jag är ingen höjdare på att packa måste jag erkänna.... jag har visst lust att ta med mig för mycke saker, men jag tycker faktiskt att jag har varit duktig idag och de känns som att jag kommer att använda allt de som jag har tagit med mig och jag har mycke plats kvar i väskan för att köpa saker där också..... men då va de ju de där med vikten då :S De är ju den som har lust att bli lite för hög. Men jag har då inte övervikt nu, men hur blir det på hemvägen? Jag är redan nervös för de;) haha men de löser sig säkert, man får ta mycke i handbagaget och massa kläder på sig! =)


Imorgon ska jag upp tidigt och lyssna på lillebror som ska vara med och tävla i radion, en frågesportstävling "utmaningen" för barn mellan 9 och 12 år på p4 västerbotten. Hoppas att det går bra för han=) Han vet och kan då mer än mig (fast de kanske inte är så svårt) och han är väldigt allmänbildad och frågesport är verkligen hans grej... men de blir ju lite speciellt när man ska tävla i direktsändning och i radio.

Nu ska jag hoppa isäng så att jag orkar med morgondagen, den lär bli ganska lång och jobbig.... 8 timmar på arlanda! får väl se om man kanske letar åt en dator då och skriver nått. Sen hade jag väl tänkt å försöka att uppdatera här lite även när jag är utomlands, så att ni vet att jag lever åtminstonde=)

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar