29 augusti 2009

Solen skiner och himlen ar bla, a va de ar skont att leva da.....=)

Solen skinenr och livet leker! Det ar hur skont som helst har tycker jag och det forvanar mig att jag knappt langtar hem! Men det blir nog skont nar man val far komma hem. "Borta bra men hemma best"

Idag har det val varit ungefar som alla andra dagar, vi har legat breve poolen nastan hela dagen och sen har vi tagit oss ett dopp i havet ocksa=) riktigt skont och vattnet ar alldeles turkost och man ser hur djupt som helst! Jag hann se tre fiskr alldeles breve fotterna ocksa!

Igar kollade vi in bargatan, de tog ett tag innan vi hittade den men nar vi val hittade den sa va vi fast! Ikvall blir det gamla stan och da far man val se om man hittar natt man vill kopa? det finns massor dar! Nagot jag maste kopa ar iaf ett par nya solglasogon, mina alskade solglasogon haller helt pa att svika mig nu! Det borjade med att s\en skruv lossnade, men den hittade jag igen och skruvade fast med nagelsaxen (skicklig va?) Men sen igar sa blev det en stor spricka rakt over glaset och det ar bara en tidsfraga innan dom helt rammlar sonder=(

Det mesta ar bra har, men det finns vissa saker som ar daliga ocksa!
-Vattnet smakar som avloppsvatten luktar!!!! de gar ju knappt att dricka! (och det ar allsa vatten pa flaska som man koper!)
- Det ar ackliga sma faglar overallt!
- En odla breve poolen idag!
- Igar va jag valdigt valdigt nara pa att trampa rakt pa en kackelacka! dessutom 2 ganger!!! VIDRIGT!!!!

Men sen maste jag ju saga att vi har hur fin utsikt som helst fran hotellet! Solnedgangen ar hur fin som helst! Det gar inte att beskriva, man maste se det med egna ogon.

Nu ska vi nog snart borja gora oss fardiga for kvallen=) Far val se nar jag skriver nasta gang.... Men ha det sa bra sa lange=)

Pussilull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar