08 augusti 2009

Jobbet gör mig galen!

Jag har aldrig varit med om att jobba en kväll då det har varit så mycke som de har varit ikväll, jag trodde typ att jag sjulle bryta ihop gå hem och börja grina där ett tag.... så fruktansvärt jobbigt de har varit ikväll och gamlingar hinner banneme vara ÖVERALLT och göra ALLT på ingen tid alls!!!! Inte en sån kväll igen, då vet jag inte vad jag gör? Jag har jobbat som en galning ikväll och inte varit still ens en hundradels sekund:P Jag skulle kunna stupa isäng när som helst och sen sova hur länge som helst....

Hörde i alla fall att vi vann matchen mot Sörfors med 3-0 och det är ju alltid glädjande att höra=) bara 9 poäng ifrån ledarna nu ;)

Nu väntar jag bara på att mamma ska ringa och säga att jag ska hämta dom och sen ska jag sova.

Pussilull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar