18 augusti 2009

GRATTIS!

Grattis idag igen då=) Idag är det farmor Helena som fyller 80 år! Och sen klarade Marcus teorin idag... inte länge kvar till körkortet nu så grattis=)

Sen vill jag också gratta oss som vann matchen mot Ljusvattnet ikväll med 3-2 och det var en rolig match att spela, även om vädret kanske inte va det bästa... Men om vi säger så här så hade matchen kunna sluta nästan hur som helst och det va spännande ända in till slutet. Kunde lika gärna ha blivit 7-3 till oss som 3-3. Men vi slapp då dö ikväll=) Även om jag blev lite rädd när jag såg att det va hela deras a-lag som vi skulle möta, vi som kom med ett riktigt u-lag där vi spelar för att kunna utveckla oss.... men jaja vi överlevde=)

Nu håller jag på att fixa lite musik som jag ska ha med mig på resan och sen blir det att lägga sig i sängen framför tv:n. Imorgon blir det in till stan och arbetsförmedlingen.

Förresten kolla in den här bloggen! hahaha de är min kära syster och hennes kompis som har den. En riktig fjortisblogg;) Våga vägra växa upp!

http://ankiomuttan.blogg.se/

Tjillivippen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar