17 augusti 2009

Happy birthday to you.....

Jag víll ha kisse tillbaka! Hur gullig katt som helst synd bara att han är döv, men han har det nog bra hos Emma också...


GRATTIS! till lillebror som fyller 10 och även till kusin Jenny som fyller tonåring idag! Tänk att jag minns exakt den här dagen för 10 år sedan.... då va jag på kalas hos Jenny och mamma ringde och berättade att vi hade fått ett litet syskon och sen just när hon skulle säga om det va en pojke eller flicka så lyfter Stina den skiten på en annan telefonlur så att jag inte hör vad hon säger och sen fick Stina veta vad det blev före mig! Jag som skulle få veta först! hahaha kommer nog aldrig att förlåta henne för det;)



Så ikväll har jag hunnit äta en massa gott, tårta, bullar, chokladbollar..... och sen blev det att skjussa hem mormor till Villvattnet, som för övrikt är hur fint som helst! där skulle jag lätt kunna änka mig att ha en liten sommarstuga=)



Idag har jag även jobbat sista dagen, så nu va man arbetslös och just nu känns det bara skönt, men inom några veckor lär jag väl ha panik om jag fortfarande är det. Om jag inte skulle till utlandet så hade jag fått jobb under tre veckor, men nu går ju inte det. Imorgon eller på onsdag blir det att fara in till stan på arbetsförmedlingen och starta den riktiga jakten på ett jobb. Jag är bortskämd och har alltid fått jobb direkt jag har sökt det och man kan nog inte räkna med att det fortsätter så=( Så det är bara att börja slåss som alla andra!



Idag va jag riktigt duktig och va in på banken och fixade ett nytt bankkort, satte in lite pengar och skaffade telefonbank.... allt på typ tio minuter på lunchen. Det är bara att fortsätta i den här takten om jag ska hinna med allt jag måste göra innan jag ska fara iväg. Ikväll blir det nog att börja lite smått med packningen och se vad man riktigt ska ta med sig.



Sen taggar jag även inför match imorgon mot Ljusvattnet och det är som vanligt en match som handlar om att leva eller dö!!! Jag hoppas på att få leva=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar