27 augusti 2009

Rhodos

Har inte varit nan hojdare direkt pa att uppdatera pa bloggen, men jag har bara suttit brevid datorn en gang pa hela resan faktiskt sa de kanske inte ar sa konstigt att jag inte har skrivit natt da.

Vi har haft det riktigt bra i Marmaris och det har blivit mycket sol och bad. Batutflyckten va rolig och jag vagade mig pa att hoppa fran baten=) tanka sig... Inatt har det inte blivit mycket somn, hogst 3 timmar! Men de va bara att pallra sig upp nar vackaren ringde klockan sex imorse. For klockan 9 gick farjan till rhodos fran marinan. Och nu sitter jag har i rhodos och saknar marmaris lite faktiskt, hotellet var nog aningens battre dar, men datorerna kan jag lova ar betydligt modernare har och det gar betydligt snabbare, aven om det ar dyrare.

Idag har vi inte hunnit gora sa mycke, men vi orkar inte heller man har inte sa mycke ork nar det ar sa har varmt och nar man dessutom bara har sovit i tre timmar! Men de far val bli en tidig kvall ikvall istalle da.

Rhodos ar hur fint som helst och det ar nastan som jag hade forestallt mig att det skulle vara. Jag vet inte om det ar till det battre eller samre av det som jag hade tankt mig, men jag tror nog att den har veckan komemr att bli lika bra som forra veckan va, bara vi far vila upp oss lite forst.

Nu vet ni i alla fall att jag lever=) .... Angelica som trodde att jag hade dott for att jag inte skrev natt pa bloggen! Men jag lovar jag lever, aven om jag kanske inte ser sa levande ut for tillfallet med mina fina pasar under ogonen.

Hoppas att ni har det bra dar hemma i kyla och troligtvis regn ocksa sa ska jag ta och sola lite at er ocksa=)

Kram

1 kommentar:

  1. Barbro Pappa och vi andra undrade om Du har det bra.
    Nu vet vi.
    Ha det bra.
    Vi kollar vidare / Farfar

    SvaraRadera