16 augusti 2009

Perfekt latarväder

Det blev riktigt trevligt igår och jag fick träffa lill Jonathan också eller han va inte så liten längre, han har hunnit bli så stor! Men fortfarande lika söt=) Sen blev det Balzac också och visst är man omtyckt och populär bara man kommer från burträsk :} hahaha;)

Idag blev det en riktig sovmorgon och jag har bara latat mig idag... ganska skönt faktiskt när det är sånt här väder, perfekt latarväder! =) Men nått som va mindre roligt att veta när man vaknar upp är att det är två stycken från Burträsk som har blivit påkörda av en bil i Åbyn inatt när :S Och ännu mindre roligt när man känner dom som det händer! Riktigt hemskt.....

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article322849.ece

Ikväll blir det att fara till Bygdeträsk och nabben igen och basta=) alltid lika trevligt. Och nu har jag bara en ynka dag kvar att jobba och sen är har jag ingen aning om vad som händer? De får man väl se när man kommer tillbaka från utlandet, jag har ju lite tid att tänka då=) Nu ska jag försöka beställa lite taxfree=) bara 5 dagar kvar nu, sen bär det av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar