21 augusti 2009

ARLANDA

Här sitter jag och Erica på arlanda och väntar, och väntar, och väntar! men aldrig vill då tiden rusa iväg=( Men än är då inte jag så uttråkad, men jag längtar tills jag får sätta mig på planet för det är då man känner att man är påväg. Det kommer nog att bli som en chock när man kliver av planet och möter värmen! Men samtidigt härligt=)

Jag har då hunnit träffa Mari här också, hon hade flygit från Umeå och va här med jobbet. . . . så då fick jag mig en slant som jag skulle ha fått när jag fyllde år, så får väl se om man kan hitta nått fint att köpa för den så småningom=)

Och igår kom pappa förbi med en försenad födelsedagspresent också och angelica bliv inte så lite avis;) en icurl! den kommer att bli använd vill jag lova.

Nu ska vi gå iväg och se om vi träffar på nån mer som man känner igen från stan, de kommer ju trots allt en hel del flyg hit. Så nån från skellhell borde man väl träffa på=)

Hör sen!

1 kommentar: