15 augusti 2009

Girls just wanna have fun

Jag som hade tänkt å passa på att lägga in lite bilder sen i onsdags, men då funkar de inte=( men de får väl bli nån annan gång då.

Idag tog jag en riktig sovmorgon jag vaknade inte förrän elva och då låg jag kvar i sängen och såg på tv ända till klockan va halv ett, riktigt skönt=) Sen har jag hunnit städa bort de värsta inne på mitt rum och dammsugat..... Nu blir det att hoppa in i duschen och göra sig färdig för kvällen. Jag drar till stan och är med mina efterlängtade kompisar som de va en evighet sen jag va med alla samtidigt. Men ikväll smäller det och när vi är med varandra vet man aldrig vad som händer så se upp!!! De är bara en sak som är säker och det är att det ska bli roligt=)



Andreas kom hem från fotbollscup och va överlycklig.... han vann nämligen på en lott som han köpte, hur tur får man ha? hur stor är chansen att man vinner om man bara köper en lott?

Sen va han förståss glad över att dom gick ända till finalen också, men där tog de stopp och den slutade 1-0 till kågedalen efter att dom hade lyckats göra ett självmål. Men chokladen piggade väl upp han kan jag tänka mig.... hahaha undra vem som kommer att tjuva ur den????;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar