01 september 2009

Ja jag lever....

Men med nod och nappe kanns det nastan som....
Jag som tyckte att allt va sa bra, men nae de varade inte lange de inte! Bade jag och Erica har haft ont i magen i 4 dygn till och fran och jag va till och med nara pa att fa aka abulansen dar ett tag men jag ar da glad att jag slapp gora de.... Sen kvallen efter de sa skulle en lakere komma hit och kolla till oss, men nae han hade glomt a koppla sin jourtelefon sa han gick inte att na! Men igar kvall fick vi i alla fall tag i en lakare och han gav oss en hel pase med piller som vi skulle knapra i oss, men inte blev de na battre for de inte :S

Sa imorse nar vi vaknade stapplade vi oss ivag till lakaren och dar fick jag mig en spruta.... den sprutan sag riktigt hemsk ut! och till raga pa allt sa skulle den stickas i ryggslutet! Men de gick bra och inom en timme sa madde jag mycket battre! sa ikvall kanske man kan lyckas fa i sig nan mat iaf=)

Vi har aven hunnit vara pa vattenlandet och det va riktigt roligt faktiskt och dan bara flog forbi! Synd bara att man ska masta ha sa ont i magen sa att man inte kan gora allt som man vill gora.... det kanns nastan som om att semestern blir forstord! Jag hoppas verkligen att vi far ut natt pa forsakringen annars kanns det har inte alls bra!

Men nu ska jag sluta deppa och forsoka tanka positivt istallet=) Nar vi kommer tillbaka till Marmaris pa torsdagkvall sa blir det att shoppa sa mycket som vi bara hinner! =) Det finns en massa saker som jag har sett och som jag vill kopa!

Ha det sa bra dar hemma=) Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar