09 september 2009

På bättringsvägen

Jag har som så smått börjat inse att jag nog inte kommar att skriva nån utvärdering eller nått om resan... Jag kommer nog aldrig att få tid att göra det och jag känner inte heller att jag har någon direkt lust att göra det heller. Men om det är något som ni vill veta så är det bara att fråga=) Jag svarar gärna!

Jag säger bara att jag hade väldigt roligt och att jag lätt skulle kunna göra om en liknande resa! Allt var verkligen hur bra som helst, eller ja om man bortser från några få saker som att jag blev sjuk och att hotellrummet på Rhodos inte direkt var det bästa jag har varit med om.... det lucktade mögel direkt man steg in genom dörren och taket inne på toan trodde vi då skulle flyga iväg för oss!!! men annars så har jag nog inte så mycke att klaga på och jag längtar verkligen tillbaka!!! Måste nog fara nån stans i vinter också (A) hoppas bara att man får jobba mycke nu så att man kan samla på sig lite pengar så att man har råd att fara iväg=) Jag har i alla fall jobb imorgon, på fredag och på måndag och sen fick jag även erbjudande om att jobba på söndag, men då ska jag iväg på dop så det går ju inte så bra....

Igår va jag på arbetsförmedlingen igen på ett informationsmöte och idag va jag duktig och ringde till IVA, och dom ville jättegärna ha mig där, men just nu hade dom inget behov av mer personal men jag skulle höra av mig igen på en månad för hon sa att det kunde ändras väldigt fort.... så jag hoppas väl på de då, för där trivdes jag verkligen hur bra som helst!! det är det bästa stället som jag har varit på hitills i alla fall=) Sen har jag även kollat lite jobb i norge idag, men jag vet inte riktigt?? jag är ju så hemmakär, men ett tag skulle jag nog kunna klara av att jobba där? eller?

Jag är då glad att jag inte har lika ont i magen längre=) Jag va till vårdcentralen i måndags och dom tog en massa prover och sen fick jag svenska mediciner och nu har det blivit bättre, men ändå inte riktigt bra. Får hoppas att jag får nått svar snart vad det är för nått=)

Ikväll blir det att se fotboll och sen blir det idol=) det är ju nu det är som bäst! Man får se alla som gör bort sig totalt:D

Ha det så bra=) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar