06 september 2009

Borta bra men hemma bäst!

Visst det är väldigt roligt att vara utomlands och man har så himla roligt, men samtidigt är det så skönt när man får komma hem igen! Speciellt skönt är det när man får komma hem om man har varit sjuk. Jag har sovit 15 timmar oavbrutet inatt, gick och la mig klockan nio igår kväll efter att ha varit i västby där vi hade kalas för mig, Jenny, Andreas och "farmormor" (Helena) och tyvärr så har jag även fått veta att hon har fått cancer och det är inte alls roligt! Hur kan det vara så mycke som hinner hända medan man är borta i "bara" två veckor?!? Charlie har också hunnit vara sjuk....
Marcus har tagit körkortet :D :D Per och Jenny har hunnit fylla år.... och sen har det hunnit hända en massa annat också! De är nog bäst att man stannar hemma hädanefter! Fast jag skulle gärna farar tillbaka igen, nu nästan på en gång, bara jag va frisk! Ja jag är inte riktigt frisk än känns det som! Har fortfarande lite ont i magen och sen har jag en dunderförkylning i kroppen, skulle gärna göra mig av med allt det och sedan åka tillbaka igen!

Tänkte väl att jag kanske skulle försöka skriva en liten sammanfattning av resan, men just nu har jag ingen ork att göra det! har knappt varit upp ur sängen idag, det enda jag har gjort är att ha druckit mig ett glas mjölk och ätit mig en macka och sen har jag legat här i sängen med datorn i knäet. Direkt jag ställer mig upp så snurrar bara hela världen och hela kroppen skakar. Så jag tror nog att sängen får fortsätta att vara min vän resten av dagen också. Eller jag skulle gärna vilja fara och se på säsongens sista match, men jag får ju se om jag orkar det... om jag skulle göra det så blir det att klä på sig ordentligt med kläder! Huvva va kallt det är här hemma om man jämför med marmaris och rhodos. 13 grader visar termometern nu, men jag gissar att det kommer att kännas betydligt kallare om jag går ut, det gjorde det då igår i alla fall.

Sen har jag även hört rykten om att det är pizza med fotbollslaget ikväll och det vill man ju inte heller missa, det blir att ligga kvar gär i sängen och vila upp sig för man vill ju gärna träffa gänget igen=)

Har inte laddat in några blilder i datorn än, men jag lovar bilder kommer sen nån dag=)Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar