28 september 2009

Dagen

Fattar inte vad det har blivit med mig, jag som alltid brukar sova hur länge som helst på dagarna har börjat vakna före halv sju på mornarna :O hur går det till? Det som är mest skrämmande är väl att jag inte kan somna igen efter de. Men i morse lyckades jag faktiskt somna igen efter de att jag hade läst ett tag och sen sov jag ända till klockan 10 då väckaren ringde och sen låg jag kvar ett bra tag och bara drog mig också, det är så härligt när man kan göra de=) men tillslut blev jag tvungen att stiga upp och gå ut med Charlie på promenad.

Sen har jag även hunnit baka kladdkaka, fixat alldeles egen middag efter eget recept! som dessutom blev väldigt uppskattat av familjen=) har fixat massa papper som ska skickas hit och dit idag också, så nu är det bortgjort.

Jessica har även hunnit vara här och hälsa på, vi kollade på lite thailandsresor, det ser ju så härligt ut!! men jag tror nog att det är bäst att jag sparar min slantar ett tag. Jag har ju ingen aning om vad som händer sen? man vet ju aldrig om man får jobba eller inte och det är ganska jobbigt faktiskt. Men i september har jag ju fått jobba ganska hyfsat i alla fall.

Ikväll har jag sökt jobb i Norge! Ja nu har jag gjort de, hoppas bara att man får svar också=) Ska nog söka fler jobb där också, men jag tänkte att jag kanske ska vänta tills jag har varit på arbetsförmedlingen imorgon på information om att jobba utomlands.

Har sett på Idol ikväll och nu sitter jag och ser på Svenska Hollywoodfruar, skönt med en lugn tv-kväll=)

Kram

1 kommentar:

  1. Hahaha jag har nog smittat dig från när vi var utomlands ;) jag stiger ju alltid upp så tidigt å kan aldrig somna ;)

    SvaraRadera