14 september 2009

Dagarna går!






Hårdrockaren kommer att bli som oss;)

Som sagt var så va jag på dop igår och det va riktigt roligt=) och Jonthe är ju bara för söt, okej kanske inte så gulligt när han spydde rakt på mig men de är väl sånt man får ta;) Jättetrevligt dop så tack för att jag fick komma=) Men lilla jag lyckades ju glömma kameran i bilen så jag har inga bilder från själva dopet, men direkt efter så sprang jag och hämtade kameran så några bilder blev det ju i alla fall. Sen så träffade jag ju kändisar där också, vem va de inte som stog för pianospelande och sång där om inte min fiollärare:P och sen har jag ju jobbat med Emilias mormor också;)

Sen på kvällen bar det av till mjödvattnet med Jenny och Erica för att hälsa på den svarte riddaren, per. Det började med att vi for och cyklade runt byn, vi stannade till och spelade lite fotboll också och sen for vi hem till per och va hemma hos han resten av kvällen.... jag va övertrött och skrattade typ hela kvällen, men roligt va de ju=) Även om Jenny kanske blev lite väl vild där ett tag;)
Idag tog jag en sovmorgon och tog mig upp ur sängen där kring 11, så skönt:) Sen har jag varit ute på promenad med Charlie och det är ju så fint höstväder idag. Jätteskönt! och så fint med alla höstens färger på träden.

På drygt två timmar börjar jag att jobba, men före de ska jag bara lägga mig framför tv:n och lata mig=) Jag har kommit på att det faktiskt är ganska skönt att inte gå skola=) Sen har jag kommit på en sak till också och det är att jag ska lära mig att spela gitarr så småningom, det är ju så himla roligt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar