15 september 2009

Städardag

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt:} Jag har städat hela mitt rum, till och med dammtorkat! det är inte varje gång man anstränger sig så pass, men idag gjorde jag det och nu känns allt genast mycket bättre=) Jag klarar verkligen inte av att ha ett stökigt rum, det har jag nog aldrig klarat av att ha. Jag får typ panik om jag inte har ordning på mitt rum, även om de kanske inte alltid är så städat så har jag ändå någon slags ordning... vilket jag inte hade före jag började städa idag. Men nu känner jag mig lite lungnare igen=) jag måste ju vara sjuk eller nått som känner så:P

Ikväll är det styrelsemöte som gäller och när jag kommer hem från det så ska jag se idol=) Men nu ska jag ut och springa en sväng, tror det blir kvarnberget idag också.... inte roligt, men samtidigt så skönt efteråt!

Sen tror jag även att jag ska försöka mig på att framkalla lite kort!! Jag har hur många som helst som jag skulle vilja framkalla! Det är bara det att det tar så lång tid att välja ut vilka kort som man vill ha! Sen frågade Jessica om jag ville följa med till Thailand i vinter och visst vill jag det, men det är bara det att det är så mycket som man vill och då räcker inte pengarna riktigt till, men jag har ju aldrig varit i Thailand och det skulle verkligen vara roligt att fara dit coh få se nånting nytt=) Så jag kommer väl att sitta halva natten och kolla på resor! haha

Saknar denna underbara klass!

1 kommentar:

  1. SLUTA SÅ AVIS JAG BLIR! Jag vill också till thaaiii! Men jag har bestämt att jag ska till London eller Paris i vinter, eller nå annat. Sug på den du ;)

    SvaraRadera