12 september 2009

En dag i staden!



Idag har jag sprungit runt på stan halva dagen och jag hittade faktiskt lite smått och gott också=) De blev en lång skjorta ett par "skin"leggings, ett halsband och ett arband och sen ett par skor!! jag va så nöjd över dom, ända tills jag skulle pröva dom igen här hemma.... gissa om expediten har gett mig rätt storlek eller??? NÄE!! jag skulle ha storlek 37 och vilken storlek är det på skorna som hon skickade med mig hem? jo 39, det funkar inte!!! sånnt här kan göra mig rätt så irriterad måste jag säga! jag som hadde tänkt att jag kunde ha dom imorgon på dopet.... får väl leta åt några andra skor istället då.
Sen så är det ett födelsedagsbarn igen i familjen, eller barn och barn? Pappa fyller 42 år idag=) så GRATTIS!

Ikväll blir det att vara hemma med familjen i skråmträsk och ta det lungt.

Pussilull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar