05 september 2009

Åter på Arlanda

Ja nu ar jag tillbaka i kalla Sverige. Kan lova att jag fryser och att jag har gjort de hela flygresan också... varför måste dom ha så kallt på flygplanen? man ska ju typ ha skoteroverall eller nått om man inte ska måsta frysa. Men flygresan gick då iaf mycke snabbare än vad den skulle, så nu blir det 45 extra minuter att vänta här på arlanda istället (roligt?) men jag börjar vara van att vänta nu så de ska nog gå bra.

Jag har inte lyckats sova en endaste liten blund på flyget, jag har inte ens blundat på hela resan! INTE de minsta likt mig, så nu har jag varit vaken i 19 timmar i sträck om man inte räknar dom små stunder som jag somnade på bussen till flygplatsen och ytterligare 9 timmar ska jag väl försöka vara vaken också, så att jag då åtminstonde hinner innanför dörren innan jag somnar! Oj vad jag ska ligga i min egen sköna säng hela dagen och bara njuta av en så skön säng! för sängarna där borta har inte direkt varit dom skönaste jag har varit med om direkt. Så jag lär sova riktigt gott!=) säkert hela dagen OCH hela natten=)

Nu vill jag bara bli frisk också så att jag kan jobba och tjäna pengar! Och sen har jag längtat så otroligt mycke efter att få spela fotboll också=) så de blir att se till att friskna till så fort som möjligt nu, för snart är ju säsongen över också=(

Skriver väl mer när jag har kommit mig hela vägen hem=) men bli inte förvånad om de dröjer några dagar, för jag måste återhämta mig! de är knappt så att jag orkar sitta breve datorn nu!

KRAM=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar