17 september 2009

GRATTIS!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Jag har varit hos moromor och hjälpt henne att plocka undan lite ute inför vintern och sen har jag städat lite åt henne också och sen har jag varit hennes privatchaufför;) Först blev det en sväng upp till västby och sen blev det till burträsk och sen tillbaka till villvattnet igen. En hel del körande idag, men det är faktiskt ganska skönt att sitta i en bil och lyssna på bra musik=)

Ikväll har vi firat Tobbe som fyller 43 år, eller lite iaf:P Han och Andreas for iväg och klippte sig och sen blev det idol och då stängde jag in mig på mitt rum som vanligt, klarar inte av när det är en massa folk som springer hit och dit och pratar när man ska försöka se på tv. Men nu kanske jag ska våga mig upp och se om det är kvar nått främmande eller om dom har gett sig av hemmåt? Kanske finns kvar en liten tårtbit till mig? =)

Imorgon är det jobb som gäller mellan sju och fem och sen drar jag in till stan och går på bio med Jessica=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar