25 september 2009

Inte riktigt enligt planerna.....

Näe det går inte riktigt enligt planerna för mig, men det är väl bara att vila och hoppas att jag snart är tillbaka på banan igen:)

Planerna som jag hade för dagen har inte riktigt blivit avklarade och jag hittar bara en förklaring till det och det är att jag är sjuk! Jag orkar verkligen inte göra nånting idag. Har typ legat framför tv:n hela dagen idag känns det som, eller jag tog mig iväg till banken och sen bibloteket men sen tog det stopp, min kropp orkar inte och jag fattar inte hur jag ska klara av att jobba i helgen. Ikväll blir det fortsatt tv-tittande och sen får jag hoppas att det känns bättre imorgon så att jag kan jobba, för jag vill ha pengarna=)hahaha

Jag känner mig lite negativ nu och det är bara för att jag aldrig får vara frisk. Jag längtar extremt mycke efter att få träna!! hur mycke som helst, det hann inte bli många träningspass förän jag blev sjuk igen och jag längtar verkligen efter lite hårdträning. Men det är bara att vänta tills man får bli frisk annars blir det ju aldrig bättre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar