23 september 2009

Arbetslös?

Igår var det jobb som gällde och idag har jag varit på stan och umgåtts lite med Erica=) hittade mig inget att köpa förutom ett rosa litet skrivhäfte där jag tänkte att jag kunde kladda lite. Jag passade på att äta på Tatung också där Angelica är och praktiserar och hennes handledare var snäll och gav både mig och Erica rabatt på maten :} de va ju snällt=)

Imorgon blir det jobb igen, långdag. 11.15-21.00! Men det ska nog gå bra, bara jag inte hinner bli mer förkyld än vad jag redan har blivit så. Hatar dessa förkylningar.... jag som tyckte att jag just å pass hade hunnit börja friskna till lite och sen ska man måsta börja om från början igen... det börjar ju nästan likna högstadiet det här!

På fredag blir det nog att ta tag i saker och ting. Måste fara på banken, fixa med reseförsäkringen för att jag har varit sjuk, sen måste jag försöka mig på att skriva ett riktigt CV också! så att man kan börja söka lite jobb i norge också. Hur ska de gå? :O

Sen blir det jobb lördag, söndag också. Hur kan man ha så mycket jobb och annat att göra när man är arbetslös?? det har jag inte riktigt förstått:P det måste ju vara samma symtom som pansionärerna får eller nått? dom bruka ju som ha fullt upp på dagarna fast dom inte har nått att göra egentligen :P Fast jag ska då inte klaga, bättre att ha jobb och 1000 till saker än att inte ha något alls!=)

Ikväll blir det IDOL och sen blir det väl att uggla ännu lite mer framför tv:n och datorn innan jag går och lägger mig.

Pussilull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar