26 september 2009

Jobb!

Blev så att jag jobbade idag ändå inte så farligt när man får ta det i omgångar (har timmar idag) och det känns då inte som att jag har nån feber idag iaf. Hoppas att det fortsätter att bli bättre så att jag kan fortsätta att jobba imorgon också sen är jag ledig till på onsdag, så då hinner jag väl vila upp mig=) Jag vill ju ha pengarna!!! ;)

Har börjat tittarunt på allvar på jobb i norge idag och även skrivit ett finfint CV;) nästan klart iaf:) Nu bär det snart av på jobbet igen och tänk vad man kan missa saker bara för att man jobbar en helg! Igår va de S8 och ikväll fick jag ett spännande erbjudande om spökjakt med jenny stigge och per.... men de är nog bäst att jag stannar hemma och kurrerar mig.

Kanske skulle börja med teater?? haha ödet verkar vilja det iaf;) hittade den här fin fina bilden på datorn sen i vintras när jag va med i en riktig teater.... hahaha vilka minnen asså, men ganska roligt iaf. Sen i fredags blev jag stoppad utanför konsum av några som går teaterlinjen och dom tyckte minnsan att jag skulle passa bra på deras linje;) varför inte pröva? ;) hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar