29 september 2009

I´m back! :)

Idag blev det en heldag i staden och på arbetsförmedlingen. Mycket folk vill jag lova att det var där och jag tror typ att jag träffade halva klassen från 9:an där! Roligt att se massa folk igen=)

Mycket information va det och jag har en hel hög med papper och häften med mig hem med massa information. Jobba i Norge, USA, Storbritannien, Irland, Finland, Danmark, Cypern, Australien..... ja massa olika länder, vad ska man välja? eller ska man stanna hemma? det är så svårt att bestämma sig. Det skulle ju vara roligt att pröva på ett nytt land och en ny kultur, men hur blir det då med fotbollen som jag tycker om så mycket och fiolen? Jo faktiskt så for jag på musikskolan och spelade med SUS igen efter arbetsförmedlingen och jag har saknat det. Vilket jag inte trodde att jag skulle göra faktiskt. Men nu är jag tillbaka och till vintern/våren så bär det av mot Tjeckien för att spela och det vill jag ju inte missa! kan ju bara tänka mig att det kommer att bli minst lika roligt som det va när vi va till Tyskland och spelade och det var hur roligt som helst!

Så hur ska man då göra? Om jag far utomlands och jobbar så missar jag ju både fotbollen och allt det där:( jag skulle vilja kunna vara på flera ställen samtidigt!! då skulle man ju slippa ha lika mycke ångest över vad man ska välja att göra hela tiden.

Något som jag faktiskt blev sugen på att jobba som idag va som reseledare! skulle vara spännade och roligt och man får mycket erfarenheter. Fick veta att lönen inte va så bra alls när man arbetar som reseledare (ca.5000 kr) men vad gör det när man får upptäcka så mycket? skulle lungt kunna tänka mig att pröva på jobbet som reseledare=)

Nu är det Idol och hockey, måste de vara samtidigt? Heja AIK! =)

1 kommentar:

  1. NORGE ÄR PÅ G! Har fått svar, nu ska de bara säga om när de blir en evt. intervju. Hoppas hoppas hoppas! :D

    SvaraRadera