07 januari 2010

-34,6

Hej på er! om de nu finns nån kvar som läser min blogg? Har varit väldigt dålig på att uppdatera här som ni troligtvis har märkt..... förlåt ska försöka bättra mig.
Har äntligen lyckats tömma kameran på bilder, så ni kan ju få se vad jag gjorde på nyårs, hade riktigt trevligt iaf! :)













Sen kan jag ju också meddela att det är riktigt kallt ute nu! När jag skulle hem från jobbet kollade jag på termometern och då visade den hela -34,6 grader!!! glad att jag slapp gå hem och fick hämtning iställe kan jag säga. Jag som hade tänkt mig till backen och åka imorgon undra hur det går med det om de är så här kallt? då stannar jag nog hellre inne. Imorgon kväll kommer flickorna hit och vi ska bada badtunna :D längtar!
Sen har det ju även varit sunnanåcupen i veckan, va inte med och spelade men jag tyckte att vi gjorde det riktigt bra! 2 i hela cupen och det efter förlust mot Sunnanå i finalen, det är inte fy skam de inte. Sunnanå är ju trots allt ett allsvenskt lag och vi ett fjuttigt litet byalag som spelar i div.3 Vinstpengarna va ju inte helt fel heller för klubben:) Bra jobbat tjejer!
Här har ni fler bilder från cupen om ni vill se=) http://www.lagsidan.se/BFFA/bildarkiv-sunnanaacupen~2010-0-notdesc1-0-211673.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar