27 januari 2010

Snöstorm!!

Nu är det snöstorm utanför dörren och nog kan man tro att den snart ska leta sig in i huset också. Fläkten i köket leker sitt eget liv och tv:n har slutat fungera:( snart går väl strömmen också. Idag ska jag försöka ta mig till stan, de lär ju bli en spännande resa! hoppas man kommer sig både dit och hem levande. Blir bara en snabbsväng till stan och sen måste jag fara och jobba.... imorgon blir det också jobb, det börjar rulla in lite jobb nu igen. Fast jag önskar att man hade ett schema som man kunde gå efter! inte roligt att ha det så här längre.

Nä nu måste jag ut i snökaoste med charlie, även om inte han verkar så sugen på de men..... han backade i dörröppningen sist jag prövade, men den här gången har han inget val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar