12 januari 2010

Kanske 2:an nästa?

Hallå! nu är jag här igen:) Har varit i stan idag och badat på edda med Jenny och Erica och Jenny mer eller mindre dränkte mig! bara tur att jag sitter här nu.... ;) Hon blev nämligen inge bra när jag sa att vårat fotbollslag kommer att äga hennes på en cup som är snart och då kände hon för att de va bäst att dränka mig på en gång så att jag inte skulle kunna vinna över henne för hon hatar nämligen att förlora! Men tyvärr så lyckades hon ju inte med de så nu kommer hon att bli väldigt ledsen! Tagga Nymek nu tjejer!
Sen idag på träningen så fick jag veta en liten rolig grej, det är nämligen så att ett lag som spelar i div.2 har dragit sig ur serien och då blev Betsele erbjuden deras plats och om dom tackar nej så är vi nästa lag som får erbjudande om att spela i div.2 och hur roligt skulle inte de vara? :D men vi får se hur det blir med det? vi har ju inte fått frågan än ens.
Nu är det snart dags att sova tror jag.... uppstigning klockan 6 imorgon för jobb hela dagen och då menar jag hela dagen! 7-21 utan timmar.... kommer att bli tufft:P

Träffade även dessa småtroll på edda idag och de va ju ett tag sen sist! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar